12 Ekim 2015 Pazartesi

Lancome - UV Expert Güneş Koruyucu Makyaj Bazı (healthy-rosy beauty base)

Merhaba!

Lancome'un bu güneş koruyucusu bu yaz favorim oldu. 50 PA++++  güneş koruma faktörlü bu krem aynı zamanda bir makyaj bazı, ayrıca 12 saat de UVB koruması sağlıyor.


                                                 



Ben bu yaz kendime güneş koruyucu kullanma alışkanlığını bu kremle kazandırdım. Sabah yüzümü yıkadıktan ve nemlendirdikten hemen sonra bu kremi yüzüme boynuma ve dekolte bölgeme uyguladım. Makyaj yapsam da yapmasam da her gün bu ritüeli uyguladım. 

Bir makyaj altı bazı olarak kalıcıkta bir artış sağladığını düşünmüyorum fakat kullandığım başka güneş kremlerine göre makyaj altında çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Örneğin, halihazırda karma olan yüzümü diğer güneş koruyucular gibi ekstra yağlandırmıyor. Dolayısıyla da ten makyajımın kalıcılığını azaltmıyor. 

Hafif somon-pembemsi bir rengi olan bu ürün içerdiği koruma faktörü dolayısıyla ciddi anlamda flaşı yansıtıyor. Fakat bu günlük hayatta benim için bir problem olmadığı için severek kullanıyorum.

                                                            

Flaşlı ve flaşsız fotoğraflarını görebilirsiniz.
                                                         
                                                     
                                     
                                                                            


                                                     


Ürün 40 ml lik bir boyutta geliyor. Kullanım süresi 12 ay. Sephora, Boyner, Tekin Acar gibi Lancome standı olan yerlerde bulabilirsiniz. Satış fiyatı 145 tl.

Sevgiler,

Selenay








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder